världens goaste kväll

publicerat i nathalie;

Jag är lyckligast i världen, jag har haft skrattkramper i två timmar och jag känner för att springa eslöv runt . stanna och hälsa på varje människa jag ser och berätta hur jävla bra dem är!
så underbart jävla lycklig är jag. Ska jag berätta varför ?
MINNEN, säger jag bara, minnen gott folk har ni minnen har ni allt. i hela två timmar har jag delat minnen med både elin lundberg och erika. ganska fina minnen, men ganska fula också. (ganska fula ändrades jävligt snabbt till förskräkligt fula) jag har letat upp dem fulaste bilderna på datan  på E&E , skickat dem och sen vridit mig i skrattplågor. jag fick tillochmed springa i panik till toaletten för att kissa, annars hade det somsagt kommit utan att plinga på. ! ( lundberg fattar) jag har ett två timmars samtal med elin lundberg och det känns som att det aldrig tar slut. vi har pratat om både det ena och det andra.

anfall till en bild där vi båda ser ut som att vi fått något där bak som inte hör hemma där.!
Elin säger:

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA

Elin säger:

eu asså delete dirr HAHAHAHA

nathalie säger:

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHA

Elin säger:

HAHAHAHAHA

Elin säger:

asså förihelvete HHAHAAH

nathalie säger:

SÅ JÄVLA ROLIG

nathalie säger:

HAHAHHHAA

Elin säger:

vill aldrig mer se den..

Elin säger:

HAHAHAHAHAHAH

Elin säger:

den är gone nua sså HAHAHAHAH

Elin säger:

HAHAHAHAH

nathalie säger:

hade det inte vatt för att vi e så jävla fula så hade det varit bdb dirr

nathalie säger:

HAHHHAHHAHA

och när elin är överlessen och förklarar att hon inte borde finnas så ful hon e. så kommer jag med min dumma kommentar "jo elin, annars hade inte jag suttit här och asgarvat!" snell kompis jag e va ? :D

Elin säger:

min dubbelhaka HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Elin säger:

jag tror jag dör hHAHAHAHAHA

Elin säger:

den är fan inte liten asså


det va längesen jag garvadet så mkt åt bilder!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

HAHAHAHAHA mamma mia vad kul det va...

<3333

Kommentera inlägget här :