Då ses vi snart igen

publicerat i nathalie;
jag skrev aldrig igår därför att mitt internett var mer cp än vanligt. Men nu sitter jag hos mamma och är smått irriterad på hennes uråldriga översega dator och äckliga limewire som vägrar att ladda ner mina låtar. ingen bra start på dagen !

Liten tjejmiddag hos Elinsoley igårkväll och det var så himmla trevligt, vi pratade i munn på varandra och var allmänt högljuddda. Så som tjejer är nivet ? :D roligt var det iallafal.. man tackar för kvällen <3

Idag ska jag bara packa, packa och packa lite till. För idag är det edn stora dagen.. Badapampampaam VI ÅKER TILL ULLARED ! .. alla jublar visst ? . ah jag är glad iallafall . nu får man bara hoppas på att hita något roligt också . :)
Åter med min dagliga fina bloggning på söndag kanske måndag. jag längtar nog redan dit faktist.. hihi :)

Ni får ha det supersupersuper duper bra och jag kommer sakna bloggen vareviga minut.. HEJDÅ ! <3


Kommentera inlägget här :