Som ni kanske vet..

publicerat i nathalie;
.. så har jag ju tandställning, en väldigt äcklig och jobbig en. Och tack vare den sitter jag med snuskigt tejp i munnen. Den nöjer inte sig med att vara ful, utan den måste tvungen skava up hela isidan av munnen poå mig också. ont som in i fasiken gör det och jag kan inte prata. ska vi byta ? .. hehe please ? (jo jag har vax att sätta på men jag glömt dt hos pappa, dagens iland.)

Iallafall, jag grät nyss krokodil tårar till Tila Tequila och den idioten som krossade Tilas hjärta igen borde få smisk. Bo skulle vunnit och fan . Jag hoppas på en ny säsong , yes i do.

Käkade nyss en riesen påse och impulshandlade en skitäcklig energidricka. nu är det kväll och jag tilbringar natten hos mamma.. Godnatt !



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

FÖRLÅT NATTEPATTE MEN BOKREC. TOG ÅRATAL OCH SEN RANN TIDEN IVÄG OCH JAG BAAR hehe.. oppsie daysie. JAG ÄLSKAR DIG och om du hade tagit livet av dig hade jag dött på momangen !

Kommentera inlägget här :