jag är bildlös - jag slänger in en lista jag - går och duschar

publicerat i

Utseende...
Hårfärg: blond
Ögonfärg: grön blå
Längd: 1.60 -.-
Vikt: 48/49
Skostorlek: 36-37
Ålder: säxton


Kärlek...

Har du en kille/tjej just nu? mja
Gillar du någon? yyess


Smak och stil...

Vad har du på dig: Underkläder, strumpor och klasströjan
Byxor: keine ;o
Tröja: klasströjan :)
Har du bh på dig, och isåfall, hur ser den ut? yes, rosa spets :)
Hur beskriver du en fjortis? bdb snacket- (tiiep, baah, aer, fflikkor) sminket, gummibanden, bilderna?
Hur beskriver du en pluggis? det hör man ju, en som pluggar mkt
Har du bytt stil någon gång? OM jag har... haha


Bad Days...

Har du varit full? jaman
Har du däckat? mjae.
Har du slagit någon ner till marken? nehp.
Har du testat/tar du droger? naaj


Ja/Nej...

Är du allergisk mot något? ja, laktos :)
Tror du på Gud? absolut inte
Är du vegetarian? yes I'am
Är du olydig? (6) muuuhaha
Har du varit inblandad i ett stort gräl? inget på minnet


Antingen eller...

[] mjölk/saft [x]
[x] ibumetin/ alvedon [ ]
[ ] katt/hund [x]
[x] cykla/gå []
[] öl/cider [x]
[x] kanin/hare []


Senaste som du...

Kramade? Lalle
Kysste: Lalle
killen du sov ihop med: Lalle
Åt mat med: mamma och oliwer
Delade en cigg med: haha, åter igen Lalle
Skrattade med: igen.. Lalle

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av erika:

nänä, du slår inte alls ner ngn till marken? men jag då? det är väl typ det enda du gör då vi umgås.. fyfan :( det är fan på tiden att d kmr ut! mwiwiwiwi

2:a kommentar, skriven , av THELIN:

sv: haha verkar ju äckligt :D men okej.. om du är vegiterian så :D haha

3:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Erika: käften sa jag väll? vi hade kommit överrens om att inte berätta det, och jag vet ju någon ska till marken imorgon.

Kommentera inlägget här :