Torsdag kväll

publicerat i nathalie;
Pappa tvingade mig att diska efter maten. Först blev jag jättesur och klagade över att det var för mycket disk, sen försökte jag föklara att vi hade en diskmaskin. (Vilket vi har men som används max 10gånger om året) Han gav sig inte och jag gav honom mina farligaste mördarblickar. Han gick inte på dem heller. När han åkt för att handla satte jag på musik, och skruvade upp så högt att jag inte kunde vara i rummet. det var HANS högtalare, och jag vet att han inte gillar när jag spelar min musik högt i dem. Och för att retas lite till vände jag på dem så nu står dem på fel håll.. tror förresten att han fick lite dåligt samvete för han hjälpte mig att torka...
Klockan är kvart i nio och jag somnar nog snart. Har kollat lite E.M.D videobloggar som förövrigt är helt sjukt roliga. Ska ner och äta massa müsli och bläddra bland kanalerna på tv:n. Hörs kanske i morgon Puss
(Tingvalla och Jodd a med siv, ska äta osv med tjejerna)


vet inte om jag laddat upp bilden innan, såffal Repris!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josse:

Själv så har jag ju inte historia men tycker det är ganska skoj ändå! :)

Kommentera inlägget här :