Tingvalla

publicerat i nathalie;

Gårkvällen och natten blev helt perfekt. Åt massa egenlagad god mat hemma hos charlotte, ser kanske inte så gott ut men det var himmelskt.
Vid åtta smög jag på bussen som jag egentligen inte fick. Jag är pass och id-lös och om man inte visade sånt där så fick man inte åka med, men jag gjorde det endån. 2timmar buss var helt galet. Kom fram och var nervös över att jag inte skulle komma in. Men det gick som en dans. Resten av kvällen hoppade vi runt, skrek och skrattade hur glada som helst.
Lagom i tid hittade jag Erika och vi tog plats LÄNGST FRAM VID SCENEN (!!!) I en kvart skrek vi saker som "Ut med skiten in med Joddla". Helt plötsligt dök det upp gubbar i ljusblåa fleecbyxor med rosa blommor på, zebrarandigt fleece och sångaren med Ishockeyhjälm+skydd. Han visade hela magen och förklarade: "Om ni undrar varför jag har sånna här fina skydd på mig, så är det för att folk brukar tycka det är roligt att kasta sten förstår ni" Jo, Joddla var helt galna, precis som vi och publiken. Alla stämde in i allsång och det var helt jävla topp att sjunga UMA NESS FRÅN SENEGAL! Bussresan hem kändes som fem minuter eftersom jag sov, helt själv i sätet längst fram.
Kom hem tio över fyra och det första jag gjorde var att leta upp godiset. Jag hittade det och dokumenterade med en bild.
Inte helt klar i skallen tog jag en bild på mig själv också. Pappa ringde och väckte mig för fyra timmar sedan. En god sömn på tio timmar blev det.
Tack för hela kvällen !!! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Tack själv nadalian:D:D mycket trevlishh :D <3

Kommentera inlägget här :