jag har något som inte ni har

publicerat i photo - food;

Man skulle kunna kalla dem fejk-negerbullar eller wannabe-negerbullar, för dem är inte riktigt bruna och inte rullade i pärlsocker. Men dem är goda ändå. Sagt och gjort, jag har suttit inne hela dagen och det har gått förvånansvärt fort. Om någon timme ska vi köra till en sjö och grilla. Vem ska smörja in sig med solfaktor 50+? JAGJAGJAG! Och en sak till, min mobil funkar. DEN FUNKAR (wie mitt sommarlov är räddat) Hädanefter tror jag nog att min mobil ska ligga i en våtdräckt med både syrgastub och snorkel. Så att den överlever menar jag. Haha. Hu, vad har ni gjort idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jice:

för helvete nadalian, du frästar mig! :(

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

DU SKA VA HEMMA DÅ JAG RINGER DIN DUMBOM! har en hel jävla massa grejer att berätta och så sjukt fett jävla ledsen, arg , besviken allt och jag behöver min bästa vän :(

3:e kommentar, skriven , av tjena:

schyssta bullar

Kommentera inlägget här :