regn regn flyg och far kom tillbaks en annan dag

publicerat i nathalie;
Hej grabbar. Plötsligt har vi gått från en het Afrika dag till en regning regnskogsdag. Lomma var hur härlgit som helst trots att vi blev attackerade av fiskmåsar och sandra och jice skrek allt vad halsarna gav. Jag låg mest och skrattade, ja mest. Jag fick ingen luft förstår ni. Badade några gånger och jag gjorde allt från att hjula till bakåtkullerbytta. (barnasinne jappjapp) Jag tror inte jag är så sugen på att cykla hem i detta vädret faktiskt. Så jag stannar en dag till. På min vänstra sida : en skål med tacoships. På min högra sida : 1.5 liter apelsinsaft. Framför mig : en hel hög med bilder! jag har att göra några timmar. Ching

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

tack för idag, det var riktigt härligt! :D<3

2:a kommentar, skriven , av nathalie:

Sandra: Tack själv snyggefis. mihp <3

Kommentera inlägget här :