UM WHAT TO SAY

publicerat i photo - nathalie;

Kommer inte vara alls aktiv denna veckan. Borde inte sitta här just nu heller. Fett stort äckligt rättskunskapprov imorgon som inte ligger mig speciellt varmt om hjärtat. he he he Så det är vad jag ska göra halva kvällen. Efter stallbesöket hos den nya hästen. Resten av veckan kommer jag och elin sitta spikade framför en datorskärm och göra historiaarbete. Jag glömde förresten ställa klockan imorse och fick ett sms tio minuter EFTER att vi börjat där någon undrade vart jag var. "öh, typ i sängen och öh typ sover" Så det var upp och iväg. Helgen kan nog sammanfattas att jag varit hoss lalli. För det är ungefär min helg. haha! Men lite duktiga har vi varit, för igår fick vi in tre kapitel rättskunskap minsann. (woho) Designen får ligga i viloläge sålänge. Känner att jag inte orkar fixa med den på ett tag. Annars är allt bra? back to plugg. Harrebäst

3. Jag älskar dig !!!

Kommentera inlägget här :