ONE MORE DANCE AND I'M LIKE YEAH

publicerat i photo - nature/environment;

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag är super-mega-duper-rysligt-äckligt trött. Stack till nightcup vid halv elva och kom hem igen runt fyra tiden imorse, sov en timme sen upp igen. Köpte en jacka på djurgården, tyckte den såg varm ut att ha i vinter på hästryggen. Vilket påminner mig om att jag ska hinna rida innan jag beger mig iväg på kvällsaktiviteter som vi ännu inte luskat ut. Förresten, jag och my fick den vackra synen av en välgjor bajskorv i toaletten på skolan. Jag skulle bara kissa, och my var först in på toaletten och även först ut. Jag skrattade tills jag dog. Sen skulle vi beställa korv eftersom vi blev hungriga (well dah) men fick beskåda den där springan mellan skinkorna. Matlusten försvann. Vilken natt det har varit. Vi hörs kanske!!!!!!

Kommentera inlägget här :