EVERYTIME YOU SMILE, I SMILE AND EVERYTIME YOU SHINE, I'LL SHINE FOR YOU

publicerat i nathalie;

Tjena mopps vänner. Gud vilken grym bloggerska jag varit idag. Men med hälp av ren fakta har jag sovit i en förkort soffa hela dagen. Tanken på 80 sidor historia var jobbigt, och tanken på att lägenheten skulle fyllas med tanter till mammas ljusparty blev ännu jobbigare. Så från klockan tre till halvsju gömde jag mig på oliwers rum. Tänkte först att dem skulle vara borta vid fem, men jag vaknade, hörde röster blundade och somnade om. Sitter hos pappa just nu, borde duscha och borde sova. Förjävla jobbigt med skola imorgon. Danne har klagat på min dåliga uppdatering angående läxorna. så vi kör en snabb rejd på dem

v.9 torsdag - historieprov
v.10 onsdag - matteprov
v.11 (?) onsdag - företagsekonomiprov

sen vet jag nog inte mer, min kalender är tom. Det har varit lov förfan, noll koll på skolan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Okej! ;)

Ja, ja vill ha en bra systemkamera, men som man ändå inte behöver va JÄTTE rädd om ifall man ska iväg & så! ;P

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Sv: haha jaa, men man lever länge på det ändå! ;D

3:e kommentar, skriven , av jesshopaholic:

jo HM har någora! Provade en häromdan faktiskt, snygga!

4:e kommentar, skriven , av Daniel H:

Såja, det var väll inte så svårt Nathalie?

Tack ;)

Kommentera inlägget här :