TISDAG - 50000000000 GRADER

publicerat i nathalie;


Jag och berta någon annan fin dag. Godmorgon i solen, jag har nästan precis kommit hem från kvällen och nattens äventyr. Och lite pooping på friskisen. (hell yeah) Det blev ju så igår att jag + elin mötte upp emil och hans crew på "lalles lekplats". Där satt vi någon timme och hade det trevligt innan jag och elin pös vidare för att möta philip + robin. Egentligen var det så att vi bara skulle låna Ps toalett, men det blev visst så att vi lånade hela hans rum hela natten istället. Vi bakade en kladdkaka och hade smetkrig, mitt i allt ser jag världens jävligaste spindel slafsa över golvet med sina håriga jävla ben. IIHH AAAH ut i hallen, efter mig i trehundra nittio får jag robin och philip. Elin tog plats på stolen, högt upp. Fast spindelen dog. synd...... (känn ironin)

Efter att jag haft femhundraelva skrattanfall trängde vi ihop oss på lite madrasser, halv fyra somnade jag. Känner att jag absolut inte borde sitta här halvnaken och vaken. Men snart skjutsar jag lillebruuur till stationen och vi ska stranda lite i Lomma!

ha det fint!

Kommentera inlägget här :