FRÅN MIG TILL ER

publicerat i nathalie;

Morsning Korsning vänner. Tjillar mest vid skolans superbt bra datorer. Idag bjöd torkel mig på en bulle så vi kunde fika på gula tillsammans. Det var fint av honom. Borde ge han typ, en ekorre för att visa min uppskattning. Fast ne. Dem är så svåra att fånga så han får en val istället. Tror han blir glad. Jag åker till danmark idag. Så det här är nog den enda uppdatering ni får av mig. Men jag ska nog se till att ni får något som förlåtelsepresent också. Typ en bild. Eller lite fler ord om min trevligt vardag. Sjukt god mat i skolan förresten, hamburgade fast min var en morot/ärt/bön/skräp burgare. Åt potatismos stället. Magiskt!

Är jättehungrig nu också. Tror jag ska köpa mig tilltugg att käka på tåget. Kanske kastar det i alexanders huvud. Han gillar mat i facet. Hoppas solen kommer fram också. Jag är nödig. Ni kan ju tänka på om jag är kissnödig eller bajsnödig eller fisnödig. Det spårar ut för mig.

Har varit på alla lektioner i skolan idag. Känner mig grym. Typ första gången denna veckan. Har tyskaläxa tills idag, glosor. Jag har inga glosor. Min lärare kommer inte bli glad på mig. Fast det är hon aldrig.

Sjukt ranom. Nu ska jag läsa bloggar som den blogglover jag är. Puss hej leverpastej.

Kommentera inlägget här :