några dagar i bildform

publicerat i pics;


Det har varit kattigt (dock har miseungen på bilden rymt hemifrån, sjukt skumt..)


En sjutk spontan malmöfestival där jag 1. Kollade looptroop rockers, bla PROMOEEE! 2. träffade en sjukt jävla grym danskille som jag blev lite hemligt kär i. Emil frågade om hans tjej (jag då?) fick ta en bild med honom. Det fick jag. Se så nöjd (och bränd) jag blev!!!

lite såhär har jag sett ut

Kände, en av väldigt många, hungersnödsmåstehamat kramper och beställde en veggiemeal

dem två kiseungar som inte vågat sig utanför dörren och därmed är kvar hemma har börjat lära sig äta rikig mat.

Till råga på allt är bilden ovan tagen idag. I ett par ganska fula men ändå sjukt balla mjukisbyxor. Det var allt jag kan bjuda på ikväll. Snyltar lite på mammas data samtidigt som jag gäspar stup i kvarten. Ska skrubba av ögonkletet och däcka så jävla hårt i en stor säng. Godnatt!

Kommentera inlägget här :