31/1/2013

publicerat i nathalie;
 
Det är helt sjukt vad tiden går svinsvinsnabbt. Jag har redan fått min tredje lönelapp från Mc donalds, tappat några vänner på vägen men ändå hittat nya, firat jul och nytt år samt funderat som fan. Jag trivs ju som fisken i vattnet på jobbet alltså, trodde nog aldrig riktigt att det skulle bli så men det blev så. Har börjat förstå att sova och leva på natten ändå är helt okej faktiskt, nu sådär hundra år efter alla andra. Sen tänker jag på känslor och människor och hen men det vill jag nog inte alls gå in på, för det pratar jag ju ens knappt med mig själv om. Idag är jag iallafall ledig och ikväll ska jag dansa. Kanske köper jag mig en ny telefon också eftersom min har bada i kiss på en fest. Tydligen så stod jag och en arbetskamrat och låtsasslickade på den efter det. Ibland så undrar jag om jag borde ta den där "måtta" lite i handen iallafall. Lite kanske..
 
Sen uppdaterade jag mig själv om att bilden nedan är en fin bild. Och att jag känner så allt för ofta nu. Bara för att.
 
 

Kommentera inlägget här :