20140824

publicerat i nathalie;
Pang så var min lediga helg över och imorgon börjar mitt nya jobb på riktigt. Oh! Det är så skönt att faktiskt ha ett jobb som jag gladeligen cyklar till även om det så ska regna på mig. I helgen har jag ätit allt som kommit i min väg då det varit festligheter i klippan. Men är det galaj och grejer är det fan mer än okej att äta en kaka eller fyra hihi. 
 
Utöver mat och dryck körde jag en timmes kondition uppdelat på cykel och löpband följt av en jäkligt skön stretching. Idag mötte jag upp mamma vid tolv för att pressa mina små magmuskler och sen svettas på löp i blandad hastighet/lutning. Min motivation och axel var längst ner på botten och jag gick mest omkring och klagade på allt jag vill kunna göra med axeln men inte kan... vad fan liksom? Är så jäkla trött på att träna inom vissa ramar och självklart är axlar det som jag allra mest vill träna upp just nu. Men vad säger man? Keep it up betch. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :