21/1

publicerat i nathalie;
everything that kills me makes me feel alive.... weho fellas. Drog mig ett ben/rygg/rump pass idag på en drygt en timme. Värmde upp med 25minuter  (en mil) på crosstrainern innan jag körde lite olika övningar. Det va sjukt mycket folk inne på tjejgymmet ikväll så det blev lite begränsat med plats och övningar. Är inte direkt superhajpad på att släppa ut vingarna nör det är för mycket folk. Är väl fortfarande lite osäker på vad och hur jag ska ta mig igenom övningarna. Men det gick helt okej bra, strechade ut ordentligt innan jag blandade min proteindryck och trampade till bussen. Ska käka lite mat nu och kika på farmen, känns i kroppen att jag tränar. NICE! Ska försöka (ska) komma ner till gymmet imorgonförmiddag och köra rumpa och mage på riktigt. Så får vi se hur det går. Ciiiiiao

Kommentera inlägget här :