Det här med resultat

publicerat i nathalie;
Eftersom jag inte haft någon stenhård träning under en lång period så har jag inga krav/förväntningar på att min kropp ska göra några större förändringar. Förutom att både jag och pågadrulen tycker att röven har fått sig en boost så kan nu fan se lite spår på både ben och mage. Hur gött? Jag som alltid har varit en liten spetta i kroppsform tycker det är helt wunderbar att se lite uttryck på kroppen istället för "bara" en slät mage. 
 
 
 Har förresten haft två veckors veganmage, mest för att jag och Alexandra tyckte det skulle vara en rolig utmaning. Jag som i vanliga fall är vegetarian sedan 2009 har väll tyckt att det varit helt okej. Med tanken att jag gör det för djurens skull så är det pisslätt men att byta ut i princip hela sortimentet hemma tar nog lite längre tid. Kommer helt klart välja bort mycket animaliska produkter i framtiden och vem vet, det kanske går omkring en liten vegannaddy om något år eller två?. I det stora hela så behöver människokroppen inte i närheten av allt det animaliska som vi i nutiden stoppar i oss. Tyvärr är många människor alldeles för trångsynta för att inse det. Heja mig! 
 

Kommentera inlägget här :