tiden går

publicerat i nathalie;
Även om tiden drar iväg mellan inläggen tänker jag så himla himla ofta på hur mycket jag bara vill sätta mig ner och skriva ut mina tankar. Lägger över samvetet på mitt arbete, har jobbat tio av tolv dagar och haft långledigt nu lördag/söndag. Kanske inte borde klassas som långledigt men när man inte haft två sammasatta lediga dagar på två veckor så är det ju så jääkla nice. Träningen har varit till och från, har haft en down period och har fan inte pallat alltså. Så istället för att tvinga mig igenom tråkiga pass på gymmet har jag bara skitit i det. Drog ut och intervallade drygt 7km häromdagen vilket kändes helt okej. Vill träna mer kondition och bli sådär genomsvettig men har problem med att få håll på alla möjliga ställen i magen bara jag börjar röra på mig. Förstår inte varför men det stör och hindrar mig enormt från att bara kötta konditionen. Försöker kämpa mig igenom dem värsta smärtorna men får oftast avbryta och gå snigeltakt för att lugna ner magknipen. Hoppas väll på att det försvinner med tiden :)
 

Har införskaffat mig en hoodie från mxdc som jag använder till träningen osv tills jag fått upp värmen osv i kroppen. Sådär lagom (eller alldeles för kort) kort i magen, helt emot mina vanliga kläder haha. Annars fortsätter jag vara halvt beroende av banan och jordnötssmör. Sjukt lagom innan/efter träningen. Helst efter en göttig runda till fots i solen. Med göttigt sällskap! ttyl
 

Kommentera inlägget här :