härliga måndag

publicerat i nathalie;
Jag må ha varit en trött och varm individ hela dagen men att sluta 14 för att sen pysa ut i solen med grabben har jag överlevt. Alexander körde första doppet idag, jag låtsassov i solen och sen fångade vi en fisk vi tyvärr fick avliva. Det va kört med hela draget och jag var mest arg och tårögd för att vi inte kunde rädda livet. Nu har jag skällt och hotat Alexander att han behöver uppdatera sin fiskelåda med första hjälpen kit och en knipsare om fler fiskar skulle komma i fel krok. HÄH! Kom hem vid åtta och nu rinner tiden iväg lika snabbt som jag kommer somna. Blir 21 på torsag men försöker komma på hur jag ska få ihop en hel dag med nära och kära, ända lediga dagen på veckan och jag som knappt vill bli firad ens.. 
 
Behöver jag säga mer? GÖTT. Har förresten blivit biten av en muterad mygga mitt i pannan men det ser mest ut som att Alexander möjligen har skallat mig. Tyvärr,,
 
 

Kommentera inlägget här :