sjukstuga

publicerat i nathalie, photo - food;
Här sitter jag! En vecka ifrån mitt senaste träningspass (typ iallafall) och surar över att jag lyckats få halsont. Inte halsont som i halsfluss eller tappat rösten utan bara lite störigt ont i halsen och hosta-upp-lungorna-ont. Totalt värdelöst och jag förstår inte innebörden av det här. Positivt: Min axel har varit smärtfri i fem dagar nu och min sjukgymnast skjuter upp planen på kortisonspruta i axelkapseln. Pjuh Pjuh! Nu är det upp till mig att svinga övningar med mitt gröna gummiband och stretcha mot alla dörrkarmar jag går under. TYP! 
 
Annars? Jag fortsätter mitt missbruk av banan och jordnötssmör samt mammas hembakade bröd med citronkryddad avokado. Sjukt okej med en kopp te och prison break. Är ledig nu några dagar och på fredag vankas det festligheter. Nästa vecka? Jobb jobb jobb. Wie

Kommentera inlägget här :