give me a try

publicerat i nathalie;
Jag och Elin for ju som skrivet till Ullared för två fina dagar. Började med frukost på donken och därefter slutade min bil att fungera. Jippe! Vi flabbade som två påtända tolvåringar medan vi shoppade startkablar, puttade omkring bilen i snigelfart på Mcdonalds parkering i hopp om lite liv i lådan men nej.
Det slutade med att vi gick över till meconomen och bad om hjälp. Ok sa dem. No probz. Vi räddar ert liv. Fick en lånebil av modell sprillans-ny-skåpbil. Kopplade upp spotify på bluetooth och lyssnade på twerk it like miley resten av vägen. (Nästan)
Sen har den senaste månaden bestått väldigt mycket av bild1 - Elin i egen hög person. och bild2 -galna fester med alkohol, dans, hångel och så mycket fniss. Sjukt okej! 
Snabb panoramabild när vi efter diverse motgångar hade stadgat oss i Ullaredsstugan, mätta på thaimat och med lite alkohol att förtära. 
Kattskrället. Han lever btw. Utan tratt och med psykiska störningar. typ. allt är som vanligt.
Här har vi henne.Carola som svek och säckade ihop på ullaredsresan. Men nu bär hon mig i ur och skur.
8
Nyvaken vs jävligt stark.(eller?) 
Nöjd i digicamotights från adidas.
Pappa fyllde femtio så vi reste över till tivoli för att mysa omkring bland alla möjliga lysande saker. Och julafton. Skönt att allt sånt där firande är över nu.Let's rocka 2015.
Love_kittenz_f12. Och blåbärsgröten med kokos och kvarg är från idag. Lyssnar på reagge music i min nya samsung levelminibox jag fick på köpet när jag fixade en ny lur. Samsung S5 som förövrigt redan är sönder. Men vad gör det?? Jag är ju klad ändå. Nu ska jag dra iväg och jobba 8-20 följt av tränning följt av sömn följt av 10-22. Såaatthe hoj

Kommentera inlägget här :