Vaccination, planering och countdown

publicerat i , Travelling;
 
Tja! Idag har varit en nåldag deluxx! Vaknade lagom till sjukgymnasten som stack lite nålar i skuldran och hämtade sen upp ma friend maha för en snabb sväng till Malmö. Vaccinationsdag och mina händer svettades något extremt när vi satt där i stolarna och snackade vaccin. Ish! Snabb och lätt dock. Vi är ju ganska coola och vaccinet va en lätt match för oss båda. Såklart. Drog hem och planerade lite mer än vad vi redan har gjort. Fick några småryck och töntsmile när jag tänker på hur freaking nära det är nu. 66 days (!!!!!!) 
 
Skulle göra av med lite energi på gymmet idag hade jag tänkt ju. Alla parkeringsplatser var upptagna så jag drog ett varv utanför lokalen sen körde jag hem. Det är ju tanken som räknas och jag kan ju inte hjälpa att det va upptaget? VISST? Drack lite Christmas tea och läste bok istället. Fint! Alright. Ska göra ett nytt försök att träna innan jobbet imorgon. Wish me luck :):):):)

Kommentera inlägget här :