16 april (what? vart tog mars vägen?)

publicerat i bali, nathalie;
 Tjabba alla mina followers! Nu är det ju lördagskväll i Bali och jag tvingar vigge att kolla på Asia's next top model hehe. Stackarn är visserligen sjuk och har varit sängliggande i snart två dygn men jag tror jag och Maja är mer pain in the ass än febern! (Best roomies ever, not) Fast vi har kul!
Just nu bor vi på trestjärnigt hotell i Nusa Dua med både pool, frukostbuffé och gym. Efter diverse billiga hotell/ hostel så är det liiivet med två(!!!) balkonger, två (!!!) TV apparater och en kyl som typ fryser vattnet.
Har inte mycket att skriva om dagarna som har gått då vi vaknar när vi känner för att vakna och flyttar oss mellan solstolen, rummet och typ affären för att köpa nudlar. Lyssnar på poddar, läser böcker eller flyter omkring i poolen. Hard life huh?
gili t
Jag och Maja tog en shuttle bus in till Bali Collection igårkväll ett shoppingområde utomhus med lite olika affärer och restauranger. Hur mysigt som helst och efter en pizza (standard..) strosade vi omkring och provade grejer men kom hem med halva fruktavdelningen istället.
Baksidan av najs hotell och inga to dos är att jag blir så f.r.u.k.t.a.n.s.v.ä.r.t rastlös och typ äter upp mig själv inombords. Vet inte hur många filmer vi matat på tvn nu haha. Har fan både ligg och sittsår MEN på måndag börjar ju mitt surfcamp så kan väl se detta som en rejäl uppladdning för där lär jag vara igång ganska mycket. Ska bli så kul!!! Ttyl
gili t

Kommentera inlägget här :