Snabba bilder

publicerat i Australien, nathalie;
Okej! Vi lämnade ju tully och Cairns för att hänga några dagar i Brisbane. Två bilder på Sophie som jag nu spenderar typ alla dygnets timmar med haha. Vi käkade blandannat sushi i en park någonstans och sen gick vi vilse bland höghus och affärer. Mysigt! Tog en utekväll med hennes släkting och hans polare vilket sjukt gött. Drack lite öl och kollade på en reptilshow (haha hur random??) sen spelade vi biljard och drack drinkar. Jag gick hem tidigt som vanligt men sophie kröp hem vid typ tre! 
Fick kramas lite med en orm, klappa diverse ödlor och sköldpaddor under timmarna vi drack öl. Jag va sjukt glad såklart!
Åkte till surfers paradise några dagar vilket inte alls föll mig i smaken. Alldeles för ytligt och mest fokus på fest och tajta kläder. Jag är inte bra på något av det faktiskt haha. Bodde på sleeping in där vi hade ett eget kök i rummet och ovan är hur en frukost kan se ut om jag känner mig extra extra snäll.
En annan fashion pic på sophie (sjukt glad med vin) och ungefär så coolt kan det se ut när vi dricker vin ur kaffekoppar i våra bunk beds. Hade top bed här och blev såklart offer för ett par under mig som tvunget ville knulla när vi skulle upp tidigt så sov typ 0 timmar den natten. Lovely hostellife :')
Lite mysiga bilder från när vi hyrde bil och åkte ut till hästfarmen! Det känns som helt rätt ställe att tillbringa några veckor på! Ska försöka fixa fler bilder när vi flyttat ut men det är verkligen farm life a la australia. Kommer bo mitt ute i ingenstans omringad av stooora hagar, hästar, hundar och underbara solnedgångar. Hur bra som helst!
Har fler bilder på go pron som jag vill visa men det är så fucking svårt att ladda upp bilder. kan helt seriöst ta tio minuter att få upp en bild och ibland går det inte alls. Så när jag väl bloggar så är det för jag behöver samla kraft och tålamod en vecka innan.... Men jag har det bra, väldigt väldigt bra. Love 

Kommentera inlägget här :