Anteckningar del 2

publicerat i Australien, nathalie;
22.
Hello from bed! Dagarna går väldigt väldigt fort och jag skriver ju lite snabba ord som jag sen glömmer att posta på bloggen. Eh precis just nu ligger jag i bungalown medan de andra lyssnar på störd musik och dricker sig packade. (Mer än dem redan är haha)
Timmarna på jobb i fredags var så fucking långa men när vi såg den sista bananklasen komma rullandes så kickade fredagsfeelingen in och vi sprang typ ut när klockan ringde. Hällde i oss alkohol under kvällen, dansade lite på "puben" och käkade nattmat. Idag drog jag och de andra svenska brudarna på äventyr istället för att stanna och bli fulla med resten av hostlet. Vi är typ 70 personer som bor här så festerna är ju crayy. Det sköna här är att eftersom det är så litet så är alla pretty friendly så när vi frågade om vägen till alligators nest blev vi erbjudna skjuts istället. Tack som fan sa vi och klämde in oss i bakluckan haha. Drack lite öl och badade i en is fucking kall bäck som va helt omringad av träd och buskar. Amazing! Började en helt insane magisk vandring hem och försökte lifta med varje bil som körde förbi men det va inte förrän efter 3km som några grabbar plockade upp oss. Riktigt najs dag! När vi kom tillbaka va partyt igång så vi korkade upp flaskorna ganska snabbt vi också. Men sen bara nä. Haha! När klockan va åtta kändes det som typ tolv och det va mest waste of time för mig att smådricka bara för att så smet in på rummet istället. Mycket mycket skönare! Måste fan sova ut om jag ska palla rensa banan på måndag igen.... bähhh

Kommentera inlägget här :