bye bali

publicerat i bali, nathalie;
Beautiful Bali has, once again, come to an end! Det är lika sorgligt och tråkigt att åka ifrån Bali denna gången som för sex månader sedan. Är väldigt överens med mig själv om att jag verkligen inte är färdig med den här ön, eller Indonesien överlag. Våra dagar har varit så sköna och fyllda med precis det vi känt för att göra. (Vilket mest har varit sol, mat och smirnoff haha) Men verkligen! Har kollat på bio tre gånger, strosat runt i affärerna lite varje dag, ätit på spännande restauranger, ätit local food, gått gata upp och gata ner, sovit till tolv, läst böcker, gjort en full body scrub och en full leg waxning!
Idag tog vi en extra runda längst stranden i Kuta medan solen gick ner och jag blev ständigt påmind om hur mycket fint Bali ger mig. Om man hade kunnat capture:a ett moment precis så som ögonen ser det så hade jag velat göra det, och dela med mig till er. Värme rakt igenom! Bali ger mig bara bara värme.
Och precis som förra gången sitter jag på planet och vet att yes, hit ska jag tillbaka. So long love.
 

Kommentera inlägget här :