att blogga pa ett ikke svenskt tangentbord

publicerat i Australien;
God jul och gatt nytt ar lovers! I detta inlagget far ni helt enkelt latsas som att det finns prickar over bokstaverna far jag ar fett trott pa att blogga fran telefonens lilla lilla tangentbord sa fordriver tiden lite vid datorn i receptionen istallet. Ja! Hur ar allt? Jag har jobbat nio timmar pa hostlet idag och det har regnat ungefar atta av dem, vilket ar hur perfekt som helst eftersom jag brande skiten ur mig sjalv igar. Akte till Burleigh Heads over dagen for att mota Em och K fran miami market pa en acai bowl i solen. Trodde bara att vi skulle snacka lite skit och kaka frukost men det slutade med tre timmar pa beachen utan solskyddsfaktor och pa vagen hem undvek jag alla solstralar som fanns da det brann i huden pa mig. Stupid Stupid Naddy! Alla vet vall att man maste ha solskyddsfaktor i 32 graders varme.....
 
Nyar ar inte sa mycket att skryta om for min del da jag jobbade mer an halva kvallen och skulle jobba dagen efter sa va bade nykter och trakig. Fick dock fira tolvslaget tva ganger da jag och Em akte till gransen mellan QLD och NSW med en tidsskillnad pa en timme. Sweet huh? Hur ofta far man fira nyar tva ganger? Det ar vall ungefar allt jag har gjort den senaste tiden. Blandar receptionsjobb med att grilla quesidillas vilket fungerar helt suverant for min del. Det kanns verkligen som att jag hittat ratt stalle att stanna pa och kunde inte onskat mig ett battre hostel att bilda min lilla familj pa. Pratade med Hilma innan och kom overrens om att motas pa Bali i februari sa jag stannar i Australien iallafall en manad till. Ska hinna ner till Sydney och Melbourne ocksa tror jag. Vet inte riktigt om jag bryr mig sa mycket eftersom jag har mitt visa kvar anda till Oktober sa kan fortfarande aka tillbaka for att ta igen det jag inte kor denna rundan. Forsoker ladda upp lite bilder fran telefonen men det gar typ inte.. Huvudsaken ar att jag lever och att ni lever.
 
Hoppas jul och nyar va fint for er dar hemma!

Kommentera inlägget här :