4 snabba bilder

publicerat i nathalie;
 
Kawasan Falls x3 + en av tusen snorklingar
 
 Som vi har längtat efter denna dagen. När det står Bali på flygbiljetten och det faktiskt känns okej att tillbringa några dötimmar på flygplatsen i väntan på att få boarda. Planen är att stanna en månad innan vi åker upp några veckor i västra Thailand och sen har vi ändrat oss i sista sekund och trycker in Malaysia någon vecka också. Maja kommer antagligen resa två veckor längre än mig men jag känner att jag behöver komma hem och landa lite innan sommaren och tusen timmar jobb drar igång. Eftersom vi har längtat till Bali sedan 11 januari (eller ja i typ ett halvår) känna det helt sjukt att today is the day. Tiden går verkligen fort och tanken på att det är två månader kvar i Asien nu är fan sorglig. Kommer antagligen boka min hembiljett nu i veckan och sen får vi se. Har mailat Lapoint och kollat om det finns möjlighet att jag kan trycka mig in på deras surfcamp en vecka i Bali också, håller alla timmar som finns för FAN vad jag vill bo/surfa på camp. Annars så kommer vi ju njuta av risfält, monkey forest, kaffeprovnig,  vattenland, dykning, öl, sol, surf och ganska mycket mer. Så glada! 
 
Bali, see you soon! (Och sweden, see u2)

Kommentera inlägget här :