Touchdown SYDNEY

publicerat i Australien;
Kändes så skönt att vakna imorse, utvilad och inte svettig eftersom vi har världens bästa ac i rummet. Blinkade några gånger för att piggna till och gick sen runt hörnet för att käka vår gratis frulle. Hm! Fick en toast med strawberry jam och lite frukt eftersom allt annat va pannkakor/ägg/mjölk. Köpte en soy cappuccino på caféet bredvid och känner mig lugnare än jag gjort på länge. Vill töntle lite hela tiden för nu när jag kommit ifrån allt så känns det ännu mer som att jag gjorde rätt beslut att åka till Sydney. Känns som att jag får tid att andas och hänga med mig själv på en helt annan nivå än i Surfers. Ska strosa omkring på gatorna och bara gå dit det känns rätt att gå. Puss lovers. Jag lever och är fett nöjd
ALLTSÅ LIVET JUST NU 

Kommentera inlägget här :