en banan en banan

publicerat i nathalie;

 R e d i g e r a d   b i l d   v a r   d e t   j a .  Just nu sitter jag och skriver om mig själv på engelska, en av våra läxor tills i morgon. Vi ska ta med fyra saker från vårt liv och sen berätta inför halvklass. Trodde först att det skulle bli döden för mig. Engelska är inte riktigt något favoritämne och ännu mindre att prata högt. Inför folk. om mig själv. Men det ska nog gå bra om jag tänker efter. Annars har jag inte gjort mycket idag. Det är väll skolan som tar mest tid antar jag. Lyssnat två omgångar på samma skiva fylld med tagg musik till jägers har jag gjort och är det NÅGON mer än jag som längtar som ett lamm efter mjölk till fredag ?!?!?! Visserligen kommer jag komma hem som en utmattad fågel efter första flyglektionen eftersom vi varit i göteborg med klassen. Men om jag känner mig själv rätt (och även alla andra i klassen) kommer vi vara överspeedade och redan förfesten kommer gå i taket. Buss dit och hem. Ännu mer galet. GAH fredag fredag fredag wooooooggodnatt

Kommentera inlägget här :