all about the bass

publicerat i nathalie;
 
Alltsåååå höösten! Jag tror jag är kär. Det ända jag vill dag ut och dag in är att mysa i stickade tröjor, halsdukar, mössor och typ andas all skogsluft som finns. Om någon kokar en kanna kaffe och bjuder ut mig på dejt i skogen är jag såld. Så jäkla såld. (okej.. eller..) Denna veckan har gått väldigt väldigt fort. Jobbade 12 timmars pass i onsdags och va en sväng på Mcdonalds igårkväll. Idag är jag ledig och njuter ända ut i tårna av det eftersom det är två 10-22 pass i helgen. 
 
Jag har tränat två gånger denna veckan, kanske tre med idag, mer än så finns det inte plats för faktiskt. Det jämnar nog ut sig med förra veckans sex pass i rad.. pjuh! Ska planera så mycket matlådor och handla så mycket mat och andra spännande saker idag PLUS att jag ska förtära alkohol ikväll. Det är discodans och jag vill bara vara så glad möjligt och låtsas att morgondagen inte finns haha.
 
Jag har kapat håret förresten, två fucking decimeter. herre min guuuud! 

Kommentera inlägget här :