14

publicerat i , Travelling;
 
Tja guys! Hotellet i bangkok är bokat, första dosen dukoral är i magen och det är elva arbetspass kvar innan vi släpper Sweden. Jag är jäkligt redo nu faktiskt. Det är nog bara lite minneskort som ska köpas sen är listan completed. Började skumma igenom garderoben för två veckor sedan för att komma fram till vilka kläder jag tänkte ta med och än har jag inte ändrat mig. Eller ja jag har inte rört packningen överhuvudtaget och hela mitt rum är en ända stor klädhög just nu. Börjar halv fyra idag så tänkte hälla i mig en kopp kaffe och sen ta tag i städningen. (hur många gånger har jag sagt detta? Slutat räkna) det ända jobbiga in life right now är tanken på att behöva lämna vissa guldkorn under en så lång tid. Det är ju många som jag hade velat ha i bakfickan för att kunna krama lite då och då. Men det går ju inte... såklart. Fast sen tror jag att det finns tusen människor i Asien som jag kommer vilja krama också så det löser sig nog. Den här tiden kommer gå så snabbt. Precis som de 168 dagar sedan bokningen har gjort. Cray cray! Well. Back to basic. Peace 

Kommentera inlägget här :