veganska grabbar och jobbsnack

publicerat i Australien;
Vi hade ju en mysdag i söndags vänner! Det va julsånger på stranden vilket vi såklart vässade stämmorna till och trots ljudet av vågor och sand mellan tårna så fick jag ändå lite lite feeling! Innan vi drog ner på stranden gjorde vi en mini barbecue på hostlet, drack lite vin och spelade spel. Supermysigt och så glad att alla bara fungerar så bra tillsammans. Little family!

Ehm! Nu när jag och soffan räknas som Staff så fick vi ett nytt rum bakom receptionen tillsammans med de andra grabbarna som jobbar här! Två veganska amerikanare som bjuder på mangos och rökar weed några gånger om dagen, kan det bli bättre? I förrgår gick vi på en strandpromenad när solen gått ner, igårkväll jobbade jag och blev completely smashed, ikväll bakade vi en vegansk chokladkaka och pratade lite om livet. Riktigt soft!

Imorgon ringer klockan nio för lite receptionsjobb innan jag har kvällspass på marknaden. Fredag är härmed inte min favoritdag längre :)

Puss från ett läskigt varmt Australien!

Kommentera inlägget här :