GLOW

publicerat i bali;
Gado Gado, en vegetarisk indonesisk rätt med tempeh/tofu/ris/grönsaker och jordnötssås. 21.000rp = 14kr?? 
Söndag utan söndagsångest! Vaknade efter en halvdålig sömn och åt en halvgod frukost gjord på instant oats och tevatten. Typ det billigaste som finns haha. Drog ner till stranden och mös några timmar, lite det jag är bäst på. Flöt i vattnet, spanade på surfare och ställde upp på lite bilder som random turister ville ta med mig. Standard när man är blond.
Igårkväll gick jag bort till shoppingcentret vid beachwalken och strosade runt i lite affärer. Jätteskönt att bara prova heaps av olika kläder utan att köpa något. Mest för att stilla begäret lite! Köpte iallafall en biobiljett till den nya filmen, Logan , för jag kan ju inte vara i kuta utan att kolla på bio :):):) Väldigt bra film och trots att den va över två timmar (det är då jag somnar....) så blev jag lite lite berörd och tårögd i slutet.
Ska bort och fixa lite ansiktsprodukter från body shop innan jag möter tjejerna igen för kvällsmiddag!

Kommentera inlägget här :