Tack ubud.

publicerat i bali;
Oj vad jag har njutit av mina dagar i underbara underbara Ubud! Förra året hade vi bara två dagar i ubud vilket va alldeles för lite så är glad att jag valde nästan en hel vecka denna gången. Hade kunnat stanna längre om jag haft en moped att ta mig runt på och kanske ett hostel med pool eftersom det är gansks svettigt på den här sidan jorden :):):).
Dem senaste dagarna har jag smugit in på mitt gamla hostel för att använda deras pool några timmar för att sen bara dega med en bok på rummet och avrunda kvällen med Cecilia och Josse! 
Bodde först några nätter på New Ubud Hostel för 100.000 rp/natt inkl frukost. När det blev fullbokat bytade jag till Dewa Hostel för 80.000 rp/natt inkl frukost och vatten ;);). Bunkrade upp med två flaskor vatten nu när jag checkade ut lol! Absolut att jag väljer något av dessa två igen om jag åker tillbaka hit, underbar personal samt både stora och fräscha rum.
bilder från underbara ridge walken jag gjorde. 2 km grönt.
Är på väg ner till Kuta nu dem sista, ja vad blir det? Fyra dagarna? Omg. Det börjar bli verklighet för mig nu att resan snart är slut. Igen.... jag längtar hem ungefär 90 procent av tiden just nu men det kan också vara för att jag är uttråkad haha. Har försökt kolla lite jobb osv härifrån men det känns så långt bort så får ge det ett nytt försök när jag kommit hem. Jag kan absolut se mig själv sitta i köket fredagsmorgon nästa vecka med femton kannor kaffe, framför datorn, frustrerad över att formulera ett personligt brev och dra mig i håret över att jag ens kunde längta hem. Vi får se! Nu ska jag bara sola allt vad jag kan, hänga på stranden, gå på bio och ta vara på mitt paradis. Love love love. Naddy the dreamreacher

Kommentera inlägget här :