fem från dagen.

publicerat i pics;

1. Jag på cykel Greta mitt på grusvägen. 2. Det såkallade Ägget. Vi blev snurriga, snurriga och mer snurriga. Sen mådde jag illa resten av dagen. 3. Sådär såg vi inte ut i slutet iallafall. 4+5. Härlig utsikt från ägget
Vi plockade fram vårt barnsinne, köpte 6pack biljetter och åkte. Blev vi utstirrade? Om vi blev. Skrattade dem åt oss? Om dem gjorde. Skrattade vi? Om vi gjorde. Hade vi roligt? OM vi hade. Det är kul det här med marknad. Förresten åkte vi virvelvinden (twister,snurren whatever) och dem lovade en extra åktur till dem som klappade mest. Vi klappade från början, till slut. Allt vad våra händer gav, och ända tills armarna gjorde ont. MEN ingen extra runda här inte. Vi var tillochmed dem enda som stämde in i "Summer of 69" men nejminsann. Då vart det småbarn som fick runda istället. Argh! haha.
Förresten, GRATTIS MAMMA PÅ MORS DAG!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika den bästa:

JAG INSTÄMMER! så mycket vi klappa förtjäna vi fan en extratur! vi klappa till och med när karuselljävlen var stillastående! nä minsann. orättvist :( Men jag hade världens bästa dag och jag tackar för den. PUSS <3

Kommentera inlägget här :