hashtag vin hashtag

publicerat i nathalie;
 
Det går i vågor det här med att blogga. Ibland så bara blir jag zuuper zuuuper sugen på att blogga ihjäl mig typ. på en och samma gång. tills jag kommer på att jag är kanske sjukt ointressant. MEN don't care. Gillar att skriva mycket mycket osammanhängande texter med punkter och små bokstäver i början på meningar. Galna meningsbyggnader och att bara slå slag på Carolinas svenska C lektioner. Fick tydligen mvg. på något knasigt vänster. Summering av life ovan. Börjar konsumera sjuka mängder celsius, i samband med ungefär ett träningstillfälle i månaden (i mina nyyya shooeeesss). Har fyllt bära-sprit-på-allmän-plats-lagligt-ålder och det firar min chef med att sätta mig på stängning på jobb. Mindre kul. FAst å andra sidan jag kan suuula ända fram till cirkus 16.00 på arbetsdagar. LOVILI
 
Så tack. Ska börja bättra mig. Med livet och med bloggen. Är en jävel på att powerwalka förresten. Om jag ska skryta sådär som alla andra träningsfreak eeehhh puss. 
 
(förmycketvinensamenfredag) (hashtag)

Kommentera inlägget här :