please don't hold me down

publicerat i healthz, nathalie;
 
Hola! Torsdag och snart fredag och snart lördag och fest. Igår körde jag cardio som det så fint heter. 40 minuter cykel och ungefär 20 minuter av blandade övningar. ALlt ifrån step up och höga knän till jumpingjacks och spark i rumpan. Var så vidrigt genomsvettig sen att jag fortfarande tror jag har eftersvettningar. TYP! Jag är så himla himla nära att kötta igenom 2mil på 40 min i högt tempo och lvl 8+. Eftersom det blir jäkligt långtråkigt att cykla rakt upp och ner så varierar jag både tempo och motstånd. Har aldrig lägre än level åtta och aldrig långsammare än 85 rpm. Kanske precis i drickepausen ju men då kan det vara okej eller? Huvudsaken är att jag är nöjd och det vart jag igår. 
 
Idag och några dagar fram är jag ledig från mitt ordinarie jobb men har satt mig tillgänglig på donken så vi får se hur det vrider sig. Har precis ätit två laxbitar och några tiotals broccoliklumpar. Tränade typ 3 set triceps och 3 set biceps innan jag gjorde sjuhundra olika varianter av benböj. Tryckte även lite militär press mellan varven. Avslutade med 20 minuter cykel på level 10. 
 
Idag är dagen när pappa tvingar med mig till merab för att slänga skit. Inte ett dugg taggad faktiskt men jag får väl ta en för laget liksom. Förövrigt så tror jag att det blir lite godis ikväll. Efter både middag och banankakor så börjar jag misstänka att jag har ett jävla monster i magen som gör att jag är ständigt hungrig. 
 
OVERnOUT.

Kommentera inlägget här :