en lång jävla text

publicerat i bali, nathalie;
Och ja, nu matchar håret med mina ögon. Får nog mest uppmärksamhet på campet just nu. Livet!
 
Fredag fredag fredag wuu! Inte så kul egentligen för det betyder att jag bara har en lektion kvar på campet :(:(:( Det är så najs här! Det blev ingen filmkväll igår då alla va supertrötta så vi (jag och tre tjejer från UK) hittade en indonesisk restaurang som typ bestod av några stolar, bord och en meny med sjukt billig mat. Tror min mat gick på 25k vilket är nothing här borta.
 
Idag va det bara jag och Rachel som körde b3 och lucky me fick byta från softboard 8.6 till hardboard 8.3 så det va lite skillnad ute i vattnet idag. Ganska platt till en början men det är den sköna delen med surf. Att bara sitta på brädan, snacka lite skit och låta vattnet guppa omkring. Fick fångat några gröna vågor (och några najs bilder) men det va såå mycket surfare i vattnet så fick inte riktigt chansen att göra turns då jag mest undvek att köra över andra brädor haha. Men det va najs!
 
Hade lektionen redan 8 idag så spenderade någon timme att snacka med instruktörerna och kolla på andra lektioner, käkade sen med boysen (har hittat EN svenne på campet, men vi snackar typ engelska ändå pga lättast men så weird) och tog en taxi upp till Seminyak för att snacka med min tatuerare. Har bokat tid på måndag vilket ska bli pretty spännande faktiskt.
 
Back in Kuta och ska väl göra absolut ingenting resten av dagen också. Kanske smyger iväg på en massage senare ikväll då min kropp är så jäävla trött alltså. Kan knappt paddla ut i vågorna så vet inte hur vår surftrip imorgon ska gå.. wish me luck vänner!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ET:

Fyfan vad jag är avundsjuk 😢 räknar dagarna tills du är hemma. Puss bästa girl

Svar: Ååh! Det kommer gå så snabbt snabbt sen behöver du nog limma ihop mig när jag är hemma. Kanske går sönder <3 <3 puss finaste.
Nathalie

Kommentera inlägget här :