ljuva alkohol, surfsnack och ännu ett tråkigt hejdå

publicerat i bali, nathalie;
Hello u svenska människor / the surfer gurl. Nä men typ! Har slagit mig till ro på Pro Surf Camp på Kuta och stannar som sagt till på måndag. Igår hade vi avskedskväll för Vigge och sky garden levererade som vanligt och när jag vaknade upp imorse inför första lektionen ångrade jag gårkvällens överdos. Typ en shot, fyra cider, två black jack, tre redbull vodka och en vattenpipa. Minst. Va så äckligt skakis i kroppen och det fanns knappt på kartan att jag skulle ställa mig på brädan en ända gång men DAMN Daniel, jag ägde brädan. Iallafall för att inte ha surfat sedan i Juli förra året. Instruktören va nöjd med min insats men inte med valet av grupp så fick hoppa upp en level samt köra på en 8.6 bräda imorgon istället. Säger mig inte jättemycket just nu men ska tydligen då lära mig lite mer om att svänga osv osv.
 
Så ja! Eftersom vi mest varit bakis idag slöhängde vi vid poolen och åt tacos på SkyG. Dock utan alkohol. (Tack och lov) Gav Vigge en halvjobbig hejdå kram och önskade honom en safe flight. (vafan, har ju rest tillsammans nu i drygt två månader) Sen bor vi ju i samma stad så det är kanske inte hela världen haha. Vinkade även hejdå till maja och nathalie men vi ses redan nästa vecka så det va tjill. Hade tänkt kolla på en film/ringa mamma sen kommer jag sova som en baby hela natten. Hoppas ni har det bra för det har jaaa peace

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paulina:

Underbar bild! :)

Kommentera inlägget här :