ord om waterbom, tråkiga hejdås och gratis drinkar

publicerat i bali, nathalie;
Det va trist att lämna Ubud efter bara två nätter då jag kände att det fanns mer att se. Eller mer tid att göra av med genom att bara låta dagarna gå och blandas med fönstershopping, kaffe och massage. Men vi tog oss vidare till Kuta igen och checkade in på TZ party hostel (precis bredvid sky bar) vilket är ett sjukt stort Hostel med två pooler och hur många rum som helst. Självklart betalade vi 99k för buffén på sky garden men höll oss till två cider och sen lämnade vi grabbarna och körde en brudkväll med lite shopping istället.
 
Dagen efter sänktes åldern till något mellan 8-12 år när vi sprang fram och tillbaka inne på Waterbom park! Världens tredje bästa vattenland och dra mig baklänges vad FETT det va!!!! De bästa va tre banor där man fick ställa sig i en glasbur-ish och sen öppnades en lucka och bye fucker så föll man rakt ner och hoppades mest att man skulle överleva. Mitt hjärta slog nog dubbelslag sekunden jag föll men när jag kom ner på säker mark ville jag göra samma skit om och om igen. Dem hade även ett riktigt bra system så man laddade ett armband med pengar innan man gick in vilket gjorde att det inte gick att använda kontanter inne på stället. Supersmart och så mycket lättare än att hålla koll på blöta pengar!
 
Eftersom det va sista dagen innan jag och Maja lämnade kuta för Uluwatu  (dem andra drar hem på onsdag) så smällde vi till med en Crazy night på sky garden. Jag tryckte mat i tre omgångar och med tanke på ladies night som gav brudarna fri dricka 17-21+21-23 så hällde vi i oss äckliga drinkar stup i kvarten. Hade riktigt roligt, dansade som djuuur och åt nudlar till standard fyllekäk innan vi däckade typ fyra på morgonen.
 
Kramades hejdå och sa ses i swed sen drog vi vidare! (Dock råkade jag få med mig jossis påse med trosor så fick ju sätta mig i en taxi tillbaka senare på kvällen igen...) Fick ett najs hotell och beställde room service efter tio minuter. Sov så jävla bra den natten och vaknade lagom till Enchanted på Disney Channel. Livet!  
 
Försöker fixa bilder så fort vi får bättre wifi!

Kommentera inlägget här :