sköna sängar, goda mackor och bio!

publicerat i bali, nathalie;
Surf dag 2! Vaknade så extremt utvilad att jag typ va trött igen och knappt ville öppna ögonen när larmet ringde. Har ju fått världens skönaste våningssäng som säkert är 120 bred, lagom mjuk, lagom tjock täcke och fruktansvärt skön kudde. (Även om jag sällan använder kudde) Lätt den bästa våningssängen jag varit med om på resan, och någonsin! Efter frullen värmde vi upp med lite paddling i poolen sen drog vi ut i havet. Lite tuffare vågor idag men jag ställde mig på varje våg och fick till några svaga front+back turns så imorgon hoppar jag upp ännu en nivå och kör beginner 3.
Tog en powernap, en supernajs sandwich och en sväng på beachwalken. Mös omkring i några affärer, käkade pommes på Burger King och hittade en xxl cinema som visade djungelboken!! Blev lycklig ända in i själen och ännu lyckligare när biljetten kostade 50.000 rp. (30kr). Haha och till den lite roligare delen av kvällen så tog mina kontanter slut och man kan ju inte kolla på bio utan popcorn right? Va tvungen att använda kortet istället men minsta belopp va 100.000 rp så det slutade med att jag klev in i biosalongen med en XL Cola, största lådan popcorn OCH en ice chocolate/whipped cream drink. Endast till moi.
 
Filmen va sjukt bra och den lyckades ge en världens största nostalgi till när man va liten. Hade kunnat kolla på den typ åtta gånger till. Minst!
Nu tänkte jag försöka smyga ner i sängen och ladda upp inför Surf dag 3!
 
Hang loooose, som man säger!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lydia:

Roligt att filmen var bra!

2:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Låter som en grym dag!

Kommentera inlägget här :