Thailand round 2

publicerat i Thailand, nathalie;

Längst fram i en vit liten minibuss från flygplatsen i phuket bort mot Patong, full jävla ac och med Elias revolution i öronen.  Jag har nog bestämt mig för att försöka andas ut Bali från blodomloppet för denna gången och få ut så mycket som möjligt av de sista veckorna på resan.
Just nu känns det helt okej att vara tillbaka i Thailand. Bra vägar, inte fullt så kaosartad trafik (trafikregler finns, tack), en valuta vi redan kan räkna utan huvudvärk och thailändsk mat. Ska frossa i grön curry, röd curry, all curry och Pad thai. Vet inte vad jag förväntar mig av denna sidan av Thailand då vi redan fått en najs uppfattning om den östra sidan. Jag vill mest ha amazing stränder, god mat, sköna fester, en bambootatuering eller två, massage och sol. Såklart! Come at me Thailand, I am ready.
bilder från Art Ful Ink, bali! 

Kommentera inlägget här :