dancing on my own

publicerat i nathalie;
Time flies. (missbrukat ordspråk men fortfarande lika sant) En kväll efter jobb när jag inte kunde tänka på någonting förutom hur mycket jag hade blinkat bort panikgråten hela dagen. Stämplade ut 16.31 med en kaffe i ena handen, en muffins i den andra och körde ut någonstans där jag fick andas i fred. Hittade en bortglömd cigg i bilen, tog av mig skorna, drunknade i musik och brännande halsbloss. 
Just nu är allt väldigt väldigt bra och jag har tre lediga dagar framför mig som bara ska få flyta ihop till ett skönt tillstånd av alkohol, vänner och kramar. Jobbade på Avicci och BigSlap förra helgen vilket va epic trots sjuka mängder regn och tolv (x2) timmar bestående av visitering av fulla människor. Kul! Körde ut till kopparhatten med lykke, en engångsgrill och två redbull en kväll. Åt thaimat och marängtårta med elin och sandra en annan kväll. Utöver mina finaste vänner tillbringar jag ganska mycket timmar på gymmet. Bilen är nyservad och nybesiktigad och alldeles alldeles snart färdig för försäljning. Breaks my heart though men jag behöver verkligen pengarna inför resan.... Jag har nog tusen saker kvar att fixa men eftersom jag känner mig själv lär jag antagligen sitta dagen innna och vara sjukt arg och devastated över det som jag skjutit upp sååå länge. Ett ica kort ska beställas, tandläkaren ska sägas upp, mobilen ska sägas upp, gymmet har jag sagt upp (poäng) försäkring ska beställas och betalas, flygbiljetten till cairns måste bokas. framförhållning, why? 
 
hehehe bye

Kommentera inlägget här :