emotions are gross how do i uninstall them?

publicerat i , deep, nathalie;
Idag har jag druckit fyra koppar kaffe, ätit en kanelbulle + två/tre muffins. Sov tolv timmar inatt. Sov inte tolv timmar natten innan det. I fredags drack jag vodka, öl, cider and everything else som innehöll alkohol typ. Jag och Tilde åkte ut till en polare i Hörby och den ända planen vi hade var att bli fulla. Vilket vi blev. Planen kanske gick lite för bra och jag vet inte om vi gjorde något bra intryck på hörbyborna direkt (eller de fyra taxibilarna vi bokade och avbokade). Bakfyllan va ganska aggressiv men klart värt det med världens mysigaste bakishäng och efter en pizza (och en nap) kände jag mig fullt duglig till att köra hem. Sen sov jag typ resten av kvällen och de få gångerna jag vaknade åt jag lite chips sen somnade jag igen. Helt okej! 
Utöver litervis med kaffe idag har jag läst igenom Floras blogg lite (helt amazeballs och beroendeframkallande) planerat lite mer inför resan, beställt försäkring från ERV och skrivit ner lite bra punkter jag behöver fixa. Imorgon ska jag mysa med Elin och Sandra hoppas jag. Efter jobbet såklart. Och efter tre helt lediga dagar (what) går jag på åtta arbetspass från och med imorgon. Pengar rullar in som det ska :))))))) 
 
 

Kommentera inlägget här :