Dream reacher

publicerat i Australien;
Guys! Är det lika oklart för er som för mig att det är den 17 december idag? Om två timmar (Oz tid) är det en vecka kvar till julafton och jag bara jaha? Vad gör man ens på julafton? Har absolut ingen feeling alls men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det va 31 grader idag och jag simmade några vändor i poolen innan jag drog till jobb!
Jag och soffan har fått lite extrajobb i receptionen på vårt hostel så nästa veckan slipper vi betala boende (1125kr/v) genom att checka in+ut folk, hålla lite ordning på torpet och typ svara i telefon. Sjukt bra deal tyckte vi så ja! Kommer ta över Dylans timmar på marketta market så får betalt för ungefär 20 timmar i veckan tror jag. Så himla soft! Känns riktigt bra att kunna tjäna lite cash här vilket gav mig en plan om att eventuellt sticka över till Bali i slutet på februari. Funderar på att åka hem i mitten på mars :) känns som att det börjar bli varmare hemma då haha. Har skickat in en ansökan till lapoint om att jobba på deras camp, Norge eller Portugal, tre månader så om jag får det lär jag knipa mig själv lite varje dag. Tänk att få jobba på ett surfcamp varje dag! Åååh! Fingers crossed
Men för att ta en dag i taget så är jag nöjd med tillvaron! Jobbar på brännan allt vad jag kan och imorgon ska vi nog ha en mysdag med våra hostelvänner.
Kyss
 

Kommentera inlägget här :