från olika båtutflykter

publicerat i Thailand, nathalie;
När vi blev uppätna av fiskar och maja skrek för kung och fosterland (pga så himla rädd) i sitt cyklop vilket lät så fruktansvärt roligt och hemskt samtidigt och vi typ dog av skratt och rädsla och vatten i lungorna. Btw, kanske en av mina bättre meningsformuleringar. 
Fick hela båten att göra glädjehopp ner i väldigt turkost vatten. Tror inte vi fick en ända bra bild tillsammans men här är jag glad iallafall. 
En av alla båtbilder men denna är nog lite speciell eftersom det va här som The beach spelades in och vi antog att vi gick på samma gångar som Leonardo di caprio. Badade I samma vatten och kanske till och med köpte likadana nudlar?? Who knows?? 
Från Phi phi och nu har nathalie (till höger) åkt hem och kvar är jag och maja! 
Maja, jag, hilma och Anna! On a boat! 
Tveksamma pga den här bilden. Ni kan se The struggle som jag och Anna hade va? Det va flytvästarna mot oss. 
Ofrivillig vändning.
Viktigt bildbevis att vi (trots diverse fighter med flytvästar, andras kroppsdelar och djupt vatten) tog vi en final picture när vi va igenom Emerald Caves. 
Sista stoppet för käk och lite skönt häng! Båten låg superlångt ut och för att inte blöta ner sarongerna kom vi på den här briljanta idén. Skrattade mest åt varandra och när vi väl va på båten igen va sarongerna ändå sjukt blöta. Och blev ännu mer blöta pga vågor som stänkte upp i hela båten. 
 
Två sköna utflykter men en hög sköna människor! Nu fortsätter vi ö livet och bygger på Pad thai magarna! 

Kommentera inlägget här :