ALIVE

publicerat i Australien, nathalie;
Sista fredagen i paradiset, sad! Gick upp förvånansvärt tidigt idag vilket va innan tio och det är ju ganska tidigt i vår vardag. Har bara myst på stranden och druckit kaffe idag. Efter som jag tatuerade mig igår så kunde jag bara bada fötterna men va ganska nöjd ändå faktiskt. Drog till vår favoritplats här nu på kvällen för att kolla på solnedgången vid havet. Brukar spana på surfare som envist paddlar igenom de sista vågorna innan det blir mörkt ochår jag bara önskar att jag tar mig ut i vattnet snart. Vill verkligen få upp surfen och det är ju perfekt att göra det här!
Några favoritbilder från min vandring upp till Light House. Det är sjukt mäktiga utsikter på vägen upp och om man har tålamod att kolla ut över havet brukar det dyka upp både delfiner och sköldpaddor. Behöver jag ens förklara frihetskänslan man får i kroppen? 
 

Kommentera inlägget här :