att bli kär i en stad

publicerat i Australien, nathalie;
Åh! Snart snart snart vinkar vi hejdå (eller ses igen) till Byron för idag är det dags att ta tag i livet lite. Imorgon börjar vi vår första arbetsdag på hästfarmen och det som skrämmer mig mest är nog att larmet kommer ringa 05. Det är inte ens mänskligt! Igår mös vi med vin under solnedgången igen och pratade om hur mycket allt har ändrats om man jämför med dem planerna vi reste hemifrån med. Skönt! Och skönt att det verkar vara på rätt spår eftersom allt bra löser sig.
Har precis pratat lite med Anton i telefon och ville typ bara krypa igenom hela telefonen för att få mysa ner mig hos honom. Åååh så mycket man kan längta och sakna efter en människan närhet. Kan ni ens förstå att jag har varit iväg i sju veckor?? Det är typ två månader och jag vet inte riktigt hur tiden kunde gå så snabbt för det känns inte alls som det. Det är snart jul och jag har nog inte tänkt så mycket på att det blir min första jul i ett annat land, och min första jul utan glögg...... för fan!
Och nu kommer nog allt bli väldigt tomt eftersom vi inte ens har tillgång till wifi på hästgården. Närmsta wifi är mc donalds som ligger tjugo minuter bort med bil haha,det kommer bli som en Detox från omvärlden. Love  

Kommentera inlägget här :